Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Public Relations v monopolní organizaci
Vít, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se za pomoci dostupné literatury a zjištěných faktů snaží analyzovat přístup k problematice public relations u monopolního dodavatele vodárenských služeb. Zákazníci monopolních organizací jsou často přesvědčeni, že s nimi jejich dodavatel nekomunikuje tak, jak by měl. Předpokladem, který se tato práce snaží potvrdit nebo vyvrátit je, že v prostředí nedokonalé konkurence nebude mít firma takovou snahu komunikovat se svými klienty, jako v prostředí dokonalé konkurence. Další otázkou je, zda se případná marketingová snaha odráží ve zvýšení zisku, či nikoliv. V práci bylo využito i vlastních dotazníkových šetření, která měla potvrdit, či vyvrátit výsledky výzkumů, které publikují samotné organizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.